27 Nisan 2012 Cuma

Behzat cseni kalbime gomdum full izle

Behzat cseni kalbime gomdum izle behzat cseni kalbime gomdum izle, behzat cseni kalbime gomdum seyret, seni kalbime gomdum izle, seni kalbime gomdum seyret,
Behzat cseni kalbime gomdum izle Yapilan bir ihbar uzerine genclik parkina giden cinayet buro ekipleri gomulu bir tabut bulurlar tabutun icinde yasli bir kadin vardir yapilan ilk incelemede kadinin canli canli gomuldugu ortaya cikar hayata karsi islenen suclar uzmani behzat c ilk defa boyle bir cinayet karsilasmaktadir yasli kadinin neden bu bicimde oldurulmus olabilecegine ilk basta bir anlam verilemez yasli kadin emekli bir polisin annesidir behzat c emekli polisi arastirmaya basladikca bir takim engellemelerle karsilasir emekli polis teskilat icinde avarel memduh olarak bilinmektedir sucu ustlenen kisi ise kendisine red kit demektedirbehzat c harun hayalet ve akbabadan olusan ekibiyle ankarayi didik didik ederek red kitin suc ortaklari olan gorbacov hasan ve pemboya ulasmaya calisir olay yeri inceleme subesinin genc komiserlerden songul de bu olayda onlara yardimci olmaktadirbu esnada supheli tavirlariyla dikkat ceken bir gorgu tanigina ulasirlar ismi suleyman oldugu halde kendisini ahmet olarak tanitmaktadir kendini ahmet sanan suleymanin celiskili ifadeleriyle is iyice icinden cikilmaz bir hal alirbehzat c arastirmalarini derinlestirdikce emniyet icinde yasa disi yollarla faaliyet gosteren bir orgutun varligina ulasir bu orgut 90li yillarda pek cok yargisiz infaz yapmistir o zaman alt kademelerde gorev yapan bu orgut elemanlari simdi ust mevkilere gelmistir dolayisiyla bu olayin ortaya cikmasini istememektedirler behzat c bir yandan gizemli ve zeki bir katil olan red kite ulasmaya calisir diger yandan ise bu olaylarin aciga cikmasini istemeyen gizli orgutten kendisini ve ekibini korumaya calismaktadir seyret ,Film izle, Film seyret, Polisiye filmler, Tek part izle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder