8 Nisan 2012 Pazar

kiminle evlendim seyret filmini izle

kiminle evlendim seyret izle kiminle evlendim izle, kiminle evlendim seyret, kiminle evlendim tek parca izle, kiminle evlendim tek parca seyret,
kiminle evlendim seyret izle devlet adina cok gizli gorevlerde calisan bir ajan olan spencer aimes avrupanin luks egzotik spor arabalar ve kadinlarla dolu yerlerinde her zamanki gibi yasamini surdurmektedir fakat bir gun sevgilisinden yeni ayrilmis guzel ve cekici jen kornfeldt ile tanisip gercek askini bulur ve hayatina hicbir entrika olmadan siradan bir sekilde devam eder uc yil sonra spencerin otuzuncu yas gununun ardindan evliliklerine ve mutlu yasantilarina devam etmektedirler jen spencerin milyon dolarlik bir hedef oldugunu ogrendiginde ise kacarak surdurmek zorunda olduklari yasantilari baslamis olur daha da kotusu cevrelerindeki herkes bir kiralik katil olabilir komsulari arkadaslari market sahibi hatta sokagin karsisinda oturan yaslilar bile artik spenceri kimin oldurtmek isteyecegini ogrenip evliliklerini kurtarmak icin surgun hayati yasamaktan baska secenekleri kalmamistir ve onlar bunun kolay olacagini sanmaktadir aksiyon filmleri, film izle, film seyret,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder